21 November 2005

ngetest..

Alhamdulillah, ngetest pertama aku nak create blog nih..berape byk ngetest daaa...seingat aku dah byk blog aku ngetest tp xde yg best pun..kira ok kot yg ni...Insya'Allah pas ni safiukhwah.blogspot.com akan terus menjadi tempat aku nak sumbat ape2, hehe2..ble ke nih..ntah, ape2 aje lah!

teringat time mula2 belajar buat web dulu..seronok gak! sekarang, byk dah lupanye..sbb lame bebeno tak praktik..tp kemudahan dah byk sekang ni, oang tak de basic pun dah buleh ade web sendiri, guna template je, termasuk la aku..hehe2! tak pe nnt..sket2 ble la belaja ngan sifoo, hehe! aku tak tau mcmane nak bagi konsep blog ni..tapi aku kira ape2 pun boleh la..tak payah nak berkonsep2..asal isi&tujuannye tak menyalahi syariat udah la!...insyaAllah akan aku pastikan mende yg berfaedah dan bermanfaat je..


mintak maaf la, penggunaan bahasa tu mungkin tak berapa sesuai nampak kepasaran sikit, tak mencerminkan bahasa jiwa bangsa tul..bukan nak merosakkan bahasa, tp nak lebih kepada bahasa hati (dlm hati mane ade cakap bahase baku..) lagipun, senang sket nak luah pebende sekali pun..sape nak tau isi ati aku, boleh la baca blog ni! tak de sape nak baca pun, heh!

hajat dihati aku nak kongsi ngan seseorang weblog ni..some1 special, tunang aku la..rase nak kongsi ape yang aku rase, ape yang aku alami...ape yg aku pendamkan kat hati..bukan orang lain pun, orang yang akan hidup bersama aku hingga ke akhir hayat dunia&akhirat..ya Allah bahagiakanlah aku..Aminn..biar dia tau, orang yang bagaimana aku ini..yang tak berapa sangat nak marah, pemalu punye oang..pendiam (tak jugak..jumpa orang yg satu kepala riuh gak..)..terima ek seadanya aku ini..aku ni sebenonye payah nak terus terang, suka sgt pendam rase kat hati..kalu makan hati, sorg2 je..paling tidak pun nak luah pun ngan mak je..

opss..! byk nak cite sebenonye ni (aku cite kat sape ni..! ntah..), tapi memandangkan aku ni tgh bekerja..curi time rehat aku nak makan lak tu...wajib la aku berenti dulu..tunaikan tanggungjawab dulu! ok,..chau!

Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban bi!

from : -fsbudi-

2 comments:

Anonymous said...

suka nye bile org tu dah mula menulis jgk ;-) nnt kita same² touch up blog nie yer!

firdaus said...

kalau nak sumbang sama pun xpe..special invitition nih..kita admin same2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...