11 July 2006

Aku bersama dia kembali..

Rasa2nya hampir 5 bulan aku tak update blog ni..byk peristiwa yg menggamit kenangan..tapi yg pastinya kenangan aku zaman bujang dahulu..Selamat tinggal zaman bujangku!

Alhamdulillah, hari ni genap perkahwinan kami(almaklum dah berhidup dua, n tak lama lagi nak bertiga lak..) 4 bulan!..sepanjang 4 bulan berlalu..byk yg aku pelajari terutamanya pengurusan masa, wang & kudrat 4 kerat ini..dah hidup berdua kalau tak berubah perangai, sikap tu..tandanya aku ni tak puas hidup bujang kot..hehe!

Aduh salihah, zaujati..pertama kali dalam hidupku tak pernah rasa bahagia&tenteram sebegini..itulah nama zaujahku cantikkan..secantik orang dan perilakunya..memang tepat pada waktunya hadir di kala mawi dengan "aduh saliha"nya, aku pun dihadiri dengan "Salihahku", hehe!

Pada ketika ini kandungan zaujahku dah berusia 15 minggu 2 hari, tak sabar rasanya menunggu kehadiran orang baru....banyak nak kene studi ni ttg persediaan nak menyambut kehadiran ahli baru dalam hidup kami..tak sabar wei..
Lilypie Expecting a baby Ticker

Alhamdulillah, syukur pada-Mu Ya Allah!

2 comments:

Anonymous said...

alhamdulilah...bukan x puas bujang,nak ubah tabiat mmg ambil masa.sepanjang masa kita lalui sepanjang itu juga kita kita perlu berubah.

tiada perubahan singkat...kerana perubahan singkat hanya banyak mendatangkan masalah sampingan yang lain.(pendapat peribadi)

firdaus said...

pikir2, selama mana manusia boleh hidup..tiada jaminan akan hidup kekal di alam fana' ini..yg dijanjikan Allah di alam baqa' sahaja..

to along_vtx,

thanks, tgk dah makin mantap projek adsense sekarang ni...hehe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...